دهه آخر صفر

جهت دریافت روی لینک های زیر کلیک فرمایید.

شب اول

 حجت الاسلام صاحبقرانی

سخنرانی

مداحی با نوای برادر محمد ارشادی نیا

روضه

زمینه ( دلم اسیر دام حسینه)

مداحی با نوای برادر محمد سیاح

شور ( مقصد دل منه ایوون طلا)

سنگین ( دم آخر دل مضطر )

واحد ( نور هر انجمن)

مناجات پایانی ( آسمون با همه ی بزرگی هاش)

شب دوم

حجت الاسلام مهدی یادگاری

سخنرانی و روضه

مداحی با نوای برادر محمد سیاح

زمینه ( بین امواج اشک زهرا)

سنگین ( آخر ماه صفره نوحه خونن فرشته ها)

سنگین ( دلخون تو ام افسون تو ام )

تک ( آرزوم اینه که پا رکابت باشم)

شور ( پسر ارشد شاه عالمینه)

شور ( آقا برای این نمازعشق )

شور ( خدا میدونه معرکه ای)

مناجات پایانی (کربلا رویامه نغمه ی لبهامه )

شب سوم

حجت الاسلام مهدی یادگاری

سخنرانی و روضه

مداحی با نوای برادر محمد سیاح

زمینه ( غم من غم مادرمه)

شور ( خوب میدونی گداتم)

سنگین ( غریب مادر یا رضا )

سنگین ( دوست دارم یک شعر بگم )

سنگین (دل بی سامونم شده امشب هوایی )

شور ( دستمو رها نکن تا که دور نشم ازت )

شب چهارم

حجت الاسلام مهدی یادگاری

سخنرانی و روضه

مداحی با نوای برادر محمد سیاح

زمینه ( آقا رو به رو پنجره فولاد )

شور ( خوش به حال زائران تو )

شور ( دوست دارم یک شب جمعه )

شور (سرمو میگذارم زیر پات)

سنگین ( اونیکه از همه دلبرها سره )

سنگین ( آخر محرم و صفر دوباره )

تک ( تو دل بارون عاشق مجنون )

شب پنجم

حجت الاسلام مهدی یادگاری

سخنرانی و روضه

مداحی با نوای برادر محمد سیاح

زمینه ( آخر دو ماه عزا شد )

سنگین ( هیئتی ها یواش یواش )

تک ( تو قاب چشمامه عکس گنبد )

شور ( بی غم لیلا بودن )

شور ( دستهای نوکرت رو بگیر )

شور ( یا حسین من عاشق روضه و گریه ام )

مناجات پایانی ( عجیب نیست که در سینه غصه مهمان است)